Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Tanchyk О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Tanchyk О. 
Innovative foundation for creative thinking and professionalism development of managers and economists [Електронний ресурс] / О. Tanchyk // Менеджер. - 2017. - № 4. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzhm_2017_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 646.417 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Kendiukhov O. 
The Theoretical Concepts of Innovative Potential Formation of National Economy [Електронний ресурс] / O. Kendiukhov, D. Solokha, О. Tanchyk, O. Bieliakova // Економічний вісник Донбасу. - 2020. - № 4. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2020_4_19
Розглянуто основні підходи до оптимізації конкурентних переваг господарюючих суб'єктів України в контексті реалізації основних положень концепції сталого розвитку з урахуванням критерію екологічної ефективності. Виробникам екологічних інновацій при оцінці своїх шансів на ринковий успіх слід враховувати вплив факторів екологічного тиску і негативного впливу навколишнього середовища. Існують радикальні екологічні інновації, які не мають прямих аналогів. Для даного виду інновацій при аналізі попиту та оцінці ринкових перспектив рекомендується враховувати наступні фактори: критичний рівень споживчого капіталу, критичну придатність продукту, критичний мінімальний рівень доходу, критичний рівень ризику і критичний обсяг вільного часу споживача. Швидкість подолання цих бар'єрів впливає на час, необхідний для впровадження екологічних інновацій на ринок, початок генерування попиту і збільшення продажів. Для формування внутрішнього ринку екологічно чистої продукції необхідно створити адаптовану нормативну базу для стимулювання виробників і створення конкурентного середовища. Представлено механізм розробки стратегії розвитку господарюючих суб'єктів з виробництва екологічно чистих товарів. Стратегія представлена як узагальнююча модель дій, необхідних для досягнення мети. Стратегічні впливи доцільно здійснювати за певним алгоритмом, що представляє собою логічну послідовність. Запропоновано процедуру сертифікації екологічно чистих товарів та алгоритм даного процесу на основі критерію екологічної ефективності виробничих систем. Сертифікація дозволяє отримати повну і достовірну інформацію про виробництво екологічно чистого товару на всіх етапах, дає споживачам гарантію дотримання норм і стандартів, що підтверджують екологічну чистоту продукції. Об'єктивне комплексне виявлення потреб основних груп споживачів поступово формує основу функціонування ринку екологічно чистих товарів. Діагностичний підхід до його формування повинен використовуватися в поєднанні з оптимізаційним підходом, який реалізується шляхом формування та реалізації відповідної стратегії, розробки законодавчої бази, структури та інфраструктури ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.652 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського